»Opera je zanimiva zato, ker je zelo aktualna v smislu odtujenosti. Zdi se mi, da družba vse bolj kaže egoistične vzgibe.«
»Pri komponiranju obvezno dam čustva na prvo mesto. V Deklici z vžigalicami sem združila realni in nadrealistični svet. Glede glasbil pa znana klasična in indijska budistična glasbila. To deluje kot urejena svoboda in hkrati improvizacijski red.«
»Podpisal se je po več kot 200 pravljic; med njimi so Mala morska deklica, Grdi raček, Deklica z vžigalicami in Cesarjeva nova oblačila.«
»Predvsem je sočutje. Ker dandanes imajo ljudje zaprto srce.«
»Ta indijska zgodba je hkrati tudi res poseben avtorski vstop v Andersenovo pravljico, ki ga naredi Tina Mauko.«
»Vsekakor je primerna za vse starosti. Jaz si predstavljam to delo podobno kot Mali princ, ki je, kot vemo, knjiga, ki jo lahko bere tako otrok kot odrasel človek, in ne glede na starost se lahko veliko naučimo iz nje.«
»Mir je tam, kjer je sočutje.«
»V tej večplastni interpretaciji zgodbe opera raziskuje vlogo ostarelega posameznika v družbi.«
»Želim si, da bi predstava nagovorila mlade. Ker se mi zdi, da se utapljamo v razmerah, ki niso najobetavnejše za prihodnost.«
»Včasih ni bilo ženskih glasbenic, ki bi nas učile ali nam svetovale. Danes so razmere veliko boljše. V orkestrih je veliko več žensk, obenem se tudi družba vse bolj zavzema za enakopravnost spolov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju